Få budskabet ud med Facebook annoncering
Facebook annoncering kan få dit budskab ud til millioner af Facebook-brugere. Med Facebook annoncering kan du øge kendskabsgraden til din virksomhed, produkter og ydelser betydeligt. Det kan for eksempel være en effektiv måde at lancere et nyt produkt på, eller gøre opmærksom på en kampagne, som du kører i øjeblikket. Hvis du har en konkurrence i gang på din Facebook side, kan Facebook annoncering give dig et ekstra skub, så du får flere fans og følgere på siden. Der findes masser af muligheder for din virksomhed – ring til os og hør mere om, hvordan du effektivt kan få dit budskab ud med Facebook annoncering.
Sådan fungerer annoncering på Facebook
Hvis du vil annoncere på Facebook kan du vælge mellem forskellige annoncetyper og placeringer. Du kan fx vælge en traditionel annonce, der vises ude i højre side, eller du kan vælge en sponsoreret historie, der vises som en del af nyhedsstrømmen i midten. Du kan også promovere dine opslag, så de når ud til flere personer og har større chance for at få en placering blandt folks nyheder.
Vi tilbyder også SEO optimering.
Når din annonce eller sponsorerede historie er aktiv på Facebook, bliver du kun opkrævet for det antal visninger eller klik, som den får. Med Facebook annoncering vil du aldrig komme til at betale mere end dit daglige eller samlede budget. Hvor mange personer din kampagne vil nå ud til, afhænger af dit budget – jo større budget, jo flere personer vil du ramme.
Facebook annoncering kan målrettes netop din målgruppe
Det der er særlig interessant ved Facebook annoncering er, at du kan målrette din annoncering meget præcist. Der er mange muligheder for at segmentere og målrette dine annoncer mod en specifikke målgruppe.
Du kan blandt andet indsnævre din modtagergruppe efter køn, alder, civilstand, uddannelse, arbejdsplads, interesser og by.
Ved at lave foretage en række tilvalg og fravalg sørger du for, at dine budskaber kun vises for de allermest relevante modtagere. Hvis du for eksempel har en golfklub i Københavnsområdet, kan du målrette din
Facebook annoncering lige præcis til de borgere, der bor i København
og omegn og har golf som deres fritidsinteresse.
Når folk klikker på din annonce, lander de på en side som du vælger. Du bestemmer helt selv, hvor trafikken fra din annonce skal gå hen. Det kan fx være til din Facebook side, din hjemmeside eller din webshop.
Overlad din Facebook annoncering til os
Når du kører din Facebook annoncering gennem os, starter vi altid med at lave en søgeordsanalyse, for at finde ud af, hvilke ord der er de mest relevante at bruge i netop din kampagne. Vi designer din annonce, blandt andet overskrift, brødtekst og billede, og skriver målrettede annoncer, der rammer plet i din målgruppe. Vi laver en grundig segmentering, så det er de hélt rigtige Facebook brugere, der ser dit budskab. Hvis du ikke er sikker på hvem din målgruppe er, kan vi hjælpe med at afdække dette for dig.
Vi ringer dig gerne op, hvis du vil høre mere om vores målrettede Facebook annoncering.